Cultuur verkennen - Reisverslag uit Kasongo, Congo, Democratische Republiek v van Michelle Maldini - WaarBenJij.nu Cultuur verkennen - Reisverslag uit Kasongo, Congo, Democratische Republiek v van Michelle Maldini - WaarBenJij.nu

Cultuur verkennen

Door: Michelle Maldini

Blijf op de hoogte en volg Michelle

12 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kasongo

Okeeee, vandaag dus de cultuur van Congo verkend. Die mensen zijn niet te begrijpen. We moesten iets kopen op de markt, maar dat is totaal niet mogelijk. Echt behoorlijk shit want ik had *****koppijn. Beetje zorgen om thuis, maar ik wilde dus paracetamol. Nou, denk maar niet dat ik ook maar 1 verdovend middeltje meekreeg. Mèn, wat een aparte cultuur.
De groep wordt met de dag vreselijker. Ze hebben ons er uitgekickt. Natuurlijk omdat wij de beste waren en ze konden er sowieso niet tegen dat RKC afgelopen week had gewonnen. Wat waren wij happy, ondanks dat we er niet bij konden zijn. Maar de groep was dus jaloers, ook omdat we het meeste geld hadden. Gelukkig mochten we erin blijven van Jet. Toch een toffe vrouw.
Verder blijft het strijd tussen de PPV'ers en de andere groepen. Wij houden ons afzijdig, tenzij één van ons bedreigd wordt! Maar dat durven ze niet. Moeten ze ook niet willen... Gheheh
Hopen dat ik vannacht beter slaap en het thuis uit te houden is voor mijn zusje.

Tags: Congo, Reisje, RKC, Koppijn